Welcome!!!

Üdv!Az oldal 2010.március 2.-án indult!!! Itt történeteket találhatsz amiben sztárok közül szerepel Robert-de nem ígérek semmi jót-!!!

JÓ OLVASÁST!!!

2010. június 26., szombat

3.Fejezet

Az előző fejezetben szerepelt a halála napjáig szűz, és a 18 éves korág.Meg fogjátok tudni miért fontos mindkettő.A történetben megjelenik egy szereplő aki végülis már szerepelt benne csak történt vele valami...de hogy ez hogy lehetséges...minden kiderül ha elolvasod.A fejezet nem lesz hosszú és itt inkább a környezet, és a szereplők lesznek a fő szempont. A kalandos idekerülést még nem fedem fel.Mint már elmontam máskor is ha kérdésed-gondod van
írj e-mailt: szatmari.krisztina@freemail.com



3. fejezet-Álom királylány/Lady Strowjah szemszöge/
-Ó kicsim.Mi is ennek a testnek a neve?Sheen?
-Charlott Sheen, a NEVEM!
-Nem-nem. A te neved Lady Strowjah. Az első örökös után.
-Tünj el, te kis rohadék.-ezt én mondtam volna? pedig nem is gondoltam udvariatlanságra.
-Látom a benned élő örökös ki akar törni.
-Mit tegyek?
-Fogadd el, más vagy, és rejtad múlik, hogy a hatalom megfelelő célra legyen használva, mert ha nem fogadod el az erőt, a következő örököslesz a szem. Mármint a Gonosz szeme. És az erőt az ÁTT(Álom Természetfeletti Tersadalma) megsemmisítéséhez fogja használni. Az erő mi téged megtalát jó és hőn, szerető.De mi rád leselkedik, gonosz és kegyetlen.
-Rendben elfogadom.
-Akkor, lesz egy segítőtársad az ÁTT-ben.Viszlát.

És felébrettem.Basszus, hol a frászba vagyok?Letettem a lébam a földre... vagyis azt hittem arra. Kishgíján majdnem szívbajt kaptam amikor észrevettem, hogy az ágyam lebeg. A másik oldalán volt egy lépcső ami inkább hasonlított, egy felhőhöz, mint bármi máshoz. Lesétáltam rajta, és döbbenten tapasztaltam amikor egy aranyos kis TV-n a Garfield 2-t nézte valaki, aki úgy nézett ki mint Feliciti.Hátrafordult, és intett, hogy üljek le. Leültem a földre vagyis ezt én hottem de hirtelen egy trón szerű ülőhely emelkedett ki onnanan ahol az előbb egy felhőszerű volt.
-Szia.-monta.
-Te nem úgy volt, hogy meghaltál?
-De, a Földön.
-És most hol vagyunk ha nem a Földön?-ehh ez bonyolultabb mint gondoltam.
-Hát ÁTT-ben.
-És mi ez a felhő szék meg lebegő ágy sztory?
-Majd megtudod, John-tól.-kuncogott.-Amúgy hallom, hogy elég jól kijöttök egymással...és tudsz róla hogy eléggé megrendült a macsósága miután ő volt eddig a látomások átélésének megakadájozója. Ám semmi jele nem volt annak, hogy te látomást fogsz látni, és még felébreszteni se tudott.Azt hitte meghaltál, mert nyugodtan és békésen feküdtél.Meg persze ott égett rajta az isteni fény.-nevetett.
-Aha, biztos.
-Na jön már.-sugta nekem majd felkiálltott-Hé Johnatan, mivan rajtad álruha?-nevetett ismét.
-He-he, nagyon vicces.
-Sziiiiiia.-köszöntem én is.Majd megköszörülve a torkom így fojtattam:-Lehet egy kérdésem?
-A múltkori után, kizárt.
-Jó.Szóval, hogy került ide Feli?
-Téged tényleg senki nem világosított fel arról, hogy mi történik, és mi miért van?
-Nem.
-Egek.Szóval létezik két párhuzamos univerzum.Amiben eddig te éltél, ott a gravitáció uraló erő.Ezt a másik planétát, a kondolat ereje uralja.Nézd csak-mutatta a tenyerét.-ésmost arra gondolok üljön benne egy kiscica.-és akkor fénylő szemcsék száltaki ki a fejéből majd a tenyerében egykiscicát megformálva mult el fényük.És a tenyerében ott ült egy aranybarna színű kismacska.-Tessék.-mondta.vajon honnan tudta hogy imádom a macskákat?-És minek fogod elnevezni?
-Garfield.-ez vicces.Mert a Garfield 2.-ben az volt, hogy a király és a hétköznapi Garfield helyet cserélt, mert ugyan úgy néztek ki.És a hétköznapi macskából király lett, vagyis hát annak kellett mutatnia magát.És most az én kis cicámból egy úri cica lett.Legalábbis szerintem.
-Te még mindig nézed azt a filmet?-kérdezte barátnőm.Vagy már nem a barátnőm?Ki tudja...
-Nem.De hasonlít rá és én így nevezem.Igaz tetszik ez a név kiscicám?-a cicám dorombolni kezdett.Tetszik neki.-Szóval John, miért van itt ilyen felhő lépcső meg ilyenek?
-Az elméd szüleménye, mert szükséged volt rá.
-És ha gondolok egy rucira, az is rajtam lesz?
-Igen.
-És hangosan ki kell mondani?
-Nem.
-Rendben.-koncentráltam.Gondoltam egy felséges ruhára selyem, és apró fodrokkal és masnikkal.Tökéletes.Mikor magamra néztem fénylettem.Majd megjelent rajtam a ruha.-Wow.Ez tetszik.
-És öhm.....-tétovázott John.-....csinos is.
-Köszönöm.-meghajoltam.
-Szeretnél még valamit?
-Igen.
-Mit?
-Egy bejelentést tenni.
-És mi lenne az?-kérdezte hangjában félelemmel.
-A nevem Lady Strowjah.Az örökös.Köszönöm.Most már ennék egy nutellás kenyeret.-és akkor lebegve egy tálca jött oda hozzám, ami roskadásik meg volt telve nutellás kenyérrel.Elvettem egyet.-Nyami.-annyira finom volt, hogy még az orrom hegye is nutellás lett.
-Ez....öhm....mikor döntöött így?
-Tegnap.Mikor....mikor elájultam.
-És utána mi történt?
-Hazudj.
-Mi van?
-Azt kérdeztem utána mi történt?
-Hát....
-Haaaaaazudj, amég itt van a nő.
-Szóval álmomban én meghaltam.És még valaki.Valami Pritkin.De nem emlékszem a teljes nevére.És a csendes óceán közebén állunk.És sehol nincs víz, csak valami fekete, ragacsos izé.
-De ha még álltok akkor, hogy haltatok volna már meg?-hérdezte Feli.
-Állva haltunk meg.
-És mikor következik ez be?-kérdezte John.
-Volt ott pár szám.Ömmm...mmm....1.....4.....5....6...1456 május 20. 9óra 4 perc.
-De hisz 2010-et írunk.-mondták szinte egyszerre.
-De biztos, hogy az volt.
-Nem lehet hogy esetleg...
-Nem.És nagyon fárdt, és álmos vagyok.Le akarok feküdni.
-Még ne, kérdezd meg, a nőtől flippínó nyelven azt, hogy A gonosz benned lakozik?
-Ang masasamang nanahan sa inyo?
-Hate ko sa inyo. Hate ko sa inyo. Le unveiled. Sumpain. Anay./Magyarul:Gyülöllek. Utállak. Le lepleztél. Légy átkozott. Áruló./
-Na én most már megyek lefeküdni.Sziasztok.-azzal sarkonfordultam és felmentem a puha selyemmel borított lépcsőn amit én képzeltem oda.

1 megjegyzés:

  1. szia nyuszííí! :D
    jó a fejezet, bocs, hogy ilyen későn kommentelek...
    honnan tudtad, hogy odavagyok a nutellás kenyérért? :D te kis gondolatolvasó :D
    John Pritkin.. nem koppintás am...
    :D:D
    puszika, nyuszii ^^

    VálaszTörlés